• Birch Bayh Kenapa hidup begitu penting dalam sembilan bulan sebelum kelahiran, tetapi kemudian kita agak melupakan pentingnya, kita tidak khawatir tentang apakah bayi itu hidup dalam kemiskinan begitu dia dilahirkan.
    Asli: How come life is so important in the nine months before birth, but then we sort of forget about the importance, we're not worried about whether that baby lives in poverty once he or she is born.
    Birch Bayh
    - +
     0
...
Birch Bayh - Kenapa hidup begitu penting dalam sembilan bulan sebelum kelahiran, tetapi kemudian kita agak melupakan pentingnya, kita tidak khawatir tentang apakah bayi itu hidup dalam kemiskinan begitu dia dilahirkan.
Kenapa hidup begitu penting dalam sembilan bulan sebelum kelahiran, tetapi kemudian kita agak melupakan pentingnya, kita tidak khawatir tentang apakah bayi itu hidup dalam kemiskinan begitu dia dilahirkan. dari : Birch Bayh
X
rood-blad black-road forest hills-sunrise lake-forest plant-drops purple-flower rain-drops river-forest rose-black sky-stars straat-stad z-love-children-sun z-love-geliefdes-zon z-love-hands-sun z-love-hands z-love-leaves z-love-parijs z-love-small-hearts z-love-zwanen

Font size:

20 px 24 px 28 px 32 px 40 px 48 px

Font:

Arial TNR Verdana Courier New Comic Monospace

Warna:

Putih Beru Merah Kuning Hijau Hitam

Bayangan:

Tidak Putih Hitam
rood-blad Kenapa hidup begitu penting dalam sembilan bulan sebelum kelahiran, tetapi kemudian kita agak melupakan pentingnya, kita tidak khawatir tentang apakah bayi itu hidup dalam kemiskinan begitu dia dilahirkan.
- Birch Bayh JagoKata.com