• Greil Marcus Tepuk tangan yang bergemuruh dengan kekuatan seperti itu Anda mungkin mengira penonton hanya menderita musik sebagai alasan untuk tepuk tangan.
    Asli: Applause that comes thundering with such force you might think the audience merely suffers the music as an excuse for its ovations.
    Greil Marcus
    - +
     0
...
Greil Marcus - Tepuk tangan yang bergemuruh dengan kekuatan seperti itu Anda mungkin mengira penonton hanya menderita musik sebagai alasan untuk tepuk tangan.
Tepuk tangan yang bergemuruh dengan kekuatan seperti itu Anda mungkin mengira penonton hanya menderita musik sebagai alasan untuk tepuk tangan. dari : Greil Marcus
X
sky-stars black-road forest hills-sunrise lake-forest plant-drops purple-flower rain-drops river-forest rood-blad rose-black straat-stad z-love-children-sun z-love-geliefdes-zon z-love-hands-sun z-love-hands z-love-leaves z-love-parijs z-love-small-hearts z-love-zwanen

Font size:

20 px 24 px 28 px 32 px 40 px 48 px

Font:

Arial TNR Verdana Courier New Comic Monospace

Warna:

Putih Beru Merah Kuning Hijau Hitam

Bayangan:

Tidak Putih Hitam
sky-stars Tepuk tangan yang bergemuruh dengan kekuatan seperti itu Anda mungkin mengira penonton hanya menderita musik sebagai alasan untuk tepuk tangan.
- Greil Marcus JagoKata.com