• Charles Morgan Jika Moses bersekolah di Harvard Law School dan menghabiskan tiga tahun bekerja di Hill, dia akan menulis Sepuluh Perintah dengan tiga pengecualian dan klausul penyelamatan.
    Asli: If Moses had gone to Harvard Law School and spent three years working on the Hill, he would have written the Ten Commandments with three exceptions and a saving clause.
    - +
     0
...
Charles Morgan - Jika Moses bersekolah di Harvard Law School dan menghabiskan tiga tahun bekerja di Hill, dia akan menulis Sepuluh Perintah dengan tiga pengecualian dan klausul penyelamatan.
Jika Moses bersekolah di Harvard Law School dan menghabiskan tiga tahun bekerja di Hill, dia akan menulis Sepuluh Perintah dengan tiga pengecualian dan klausul penyelamatan. dari : Charles Morgan
X
forest black-road hills-sunrise lake-forest plant-drops purple-flower rain-drops river-forest rood-blad rose-black sky-stars straat-stad z-love-children-sun z-love-geliefdes-zon z-love-hands-sun z-love-hands z-love-leaves z-love-parijs z-love-small-hearts z-love-zwanen

Font size:

20 px 24 px 28 px 32 px 40 px 48 px

Font:

Arial TNR Verdana Courier New Comic Monospace

Warna:

Putih Beru Merah Kuning Hijau Hitam

Bayangan:

Tidak Putih Hitam
forest Jika Moses bersekolah di Harvard Law School dan menghabiskan tiga tahun bekerja di Hill, dia akan menulis Sepuluh Perintah dengan tiga pengecualian dan klausul penyelamatan.
- Charles Morgan JagoKata.com