• Boutros Boutros-Ghali Di Yugoslavia, saya juga meminta pasukan tambahan. Saya bahkan pergi menemui perdana menteri Prancis, dan saya mengusulkan pasukan tambahan ... Tidak ada yang ingin mengirim pasukan.
    Asli: In Yugoslavia, I'd asked for additional forces too. I even went to meet the French prime minister, and I proposed additional forces... Nobody wanted to send troops.
    Boutros Boutros-Ghali
    Politisi dan diplomat Mesir
    Boutros Boutros-Ghali
    - +
     0
...
Boutros Boutros-Ghali - Di Yugoslavia, saya juga meminta pasukan tambahan. Saya bahkan pergi menemui perdana menteri Prancis, dan saya mengusulkan pasukan tambahan ... Tidak ada yang ingin mengirim pasukan.
Di Yugoslavia, saya juga meminta pasukan tambahan. Saya bahkan pergi menemui perdana menteri Prancis, dan saya mengusulkan pasukan tambahan ... Tidak ada yang ingin mengirim pasukan. dari : Boutros Boutros-Ghali
X
straat-stad black-road forest hills-sunrise lake-forest plant-drops purple-flower rain-drops river-forest rood-blad rose-black sky-stars z-love-children-sun z-love-geliefdes-zon z-love-hands-sun z-love-hands z-love-leaves z-love-parijs z-love-small-hearts z-love-zwanen

Font size:

20 px 24 px 28 px 32 px 40 px 48 px

Font:

Arial TNR Verdana Courier New Comic Monospace

Warna:

Putih Beru Merah Kuning Hijau Hitam

Bayangan:

Tidak Putih Hitam
straat-stad Di Yugoslavia, saya juga meminta pasukan tambahan. Saya bahkan pergi menemui perdana menteri Prancis, dan saya mengusulkan pasukan tambahan ... Tidak ada yang ingin mengirim pasukan.
- Boutros Boutros-Ghali JagoKata.com