• Bill Bryson Sistem jalan bebas hambatan Boston gila. Itu jelas dirancang oleh seseorang yang menghabiskan masa kecilnya dengan menabrak kereta mainan.
    Asli: Boston's freeway system is insane. It was clearly designed by a person who had spent his childhood crashing toy trains.
    Bill Bryson
    - +
     0
...
Bill Bryson - Sistem jalan bebas hambatan Boston gila. Itu jelas dirancang oleh seseorang yang menghabiskan masa kecilnya dengan menabrak kereta mainan.
Sistem jalan bebas hambatan Boston gila. Itu jelas dirancang oleh seseorang yang menghabiskan masa kecilnya dengan menabrak kereta mainan. dari : Bill Bryson
X
plant-drops black-road forest hills-sunrise lake-forest purple-flower rain-drops river-forest rood-blad rose-black sky-stars straat-stad z-love-children-sun z-love-geliefdes-zon z-love-hands-sun z-love-hands z-love-leaves z-love-parijs z-love-small-hearts z-love-zwanen

Font size:

20 px 24 px 28 px 32 px 40 px 48 px

Font:

Arial TNR Verdana Courier New Comic Monospace

Warna:

Putih Beru Merah Kuning Hijau Hitam

Bayangan:

Tidak Putih Hitam
plant-drops Sistem jalan bebas hambatan Boston gila. Itu jelas dirancang oleh seseorang yang menghabiskan masa kecilnya dengan menabrak kereta mainan.
- Bill Bryson JagoKata.com