• David Herbert Lawrence Setiap peradaban ketika kehilangan penglihatan batin dan energinya yang lebih bersih, jatuh ke dalam jenis kekotoran baru, lebih luas dan lebih menakjubkan daripada jenis biadab lama. Kandang Augean dari kotoran logam.
    Asli: Every civilization when it loses its inner vision and its cleaner energy, falls into a new sort of sordidness, more vast and more stupendous than the old savage sort. An Augean stable of metallic filth.
    David Herbert Lawrence
    - +
     0
...
David Herbert Lawrence - Setiap peradaban ketika kehilangan penglihatan batin dan energinya yang lebih bersih, jatuh ke dalam jenis kekotoran baru, lebih luas dan lebih menakjubkan daripada jenis biadab lama. Kandang Augean dari kotoran logam.
Setiap peradaban ketika kehilangan penglihatan batin dan energinya yang lebih bersih, jatuh ke dalam jenis kekotoran baru, lebih luas dan lebih menakjubkan daripada jenis biadab lama. Kandang Augean dari kotoran logam. dari : David Herbert Lawrence
X
rood-blad black-road forest hills-sunrise lake-forest plant-drops purple-flower rain-drops river-forest rose-black sky-stars straat-stad z-love-children-sun z-love-geliefdes-zon z-love-hands-sun z-love-hands z-love-leaves z-love-parijs z-love-small-hearts z-love-zwanen

Font size:

20 px 24 px 28 px 32 px 40 px 48 px

Font:

Arial TNR Verdana Courier New Comic Monospace

Warna:

Putih Beru Merah Kuning Hijau Hitam

Bayangan:

Tidak Putih Hitam
rood-blad Setiap peradaban ketika kehilangan penglihatan batin dan energinya yang lebih bersih, jatuh ke dalam jenis kekotoran baru, lebih luas dan lebih menakjubkan daripada jenis biadab lama. Kandang Augean dari kotoran logam.
- David Herbert Lawrence JagoKata.com