• Immanuel Kant Kebijaksanaan yang tidak dapat dipahami yang melaluinya kita ada tidak kurang layak untuk dihormati sehubungan dengan apa yang menyangkal kita daripada sehubungan dengan apa yang telah diberikannya.
    Asli: The inscrutable wisdom through which we exist is not less worthy of veneration in respect to what it denies us than in respect to what it has granted.
    Immanuel Kant
    Filsuf dari Jerman 1724-1804
    Immanuel Kant
    - +
     0
...
Immanuel Kant - Kebijaksanaan yang tidak dapat dipahami yang melaluinya kita ada tidak kurang layak untuk dihormati sehubungan dengan apa yang menyangkal kita daripada sehubungan dengan apa yang telah diberikannya.
Kebijaksanaan yang tidak dapat dipahami yang melaluinya kita ada tidak kurang layak untuk dihormati sehubungan dengan apa yang menyangkal kita daripada sehubungan dengan apa yang telah diberikannya. dari : Immanuel Kant
X
rain-drops black-road forest hills-sunrise lake-forest plant-drops purple-flower river-forest rood-blad rose-black sky-stars straat-stad z-love-children-sun z-love-geliefdes-zon z-love-hands-sun z-love-hands z-love-leaves z-love-parijs z-love-small-hearts z-love-zwanen

Font size:

20 px 24 px 28 px 32 px 40 px 48 px

Font:

Arial TNR Verdana Courier New Comic Monospace

Warna:

Putih Beru Merah Kuning Hijau Hitam

Bayangan:

Tidak Putih Hitam
rain-drops Kebijaksanaan yang tidak dapat dipahami yang melaluinya kita ada tidak kurang layak untuk dihormati sehubungan dengan apa yang menyangkal kita daripada sehubungan dengan apa yang telah diberikannya.
- Immanuel Kant JagoKata.com