• Steve Maraboli Membuka lembaran baru, lepaskan, biarkan berlalu. Hari kemarin telah berlalu. Tidak akan datang lagi. Jangan katakan seharusnya melakukan sesuatu. lakukan sesuatu. Menjadi diri yang baru. Lepaskan beban. Hari ini adalah hari baru!
    Asli: Renew, release, let go. Yesterday’s gone. There’s nothing you can do to bring it back. You can’t should’ve done something. You can only do something. Renew yourself. Release that attachment. Today is a new day!
    Steve Maraboli
    Penulis dan motivator dari Amerika 1975-
    Steve Maraboli
    - +
    +11
Loading...
Steve Maraboli - Membuka lembaran baru, lepaskan, biarkan berlalu. Hari kemarin telah berlalu. Tidak akan datang lagi. Jangan katakan seharusnya melakukan sesuatu. lakukan sesuatu. Menjadi diri yang baru. Lepaskan beban. Hari ini adalah hari baru!
Membuka lembaran baru, lepaskan, biarkan berlalu. Hari kemarin telah berlalu. Tidak akan datang lagi. Jangan katakan seharusnya melakukan sesuatu. lakukan sesuatu. Menjadi diri yang baru. Lepaskan beban. Hari ini adalah hari baru! oleh: Steve Maraboli
X

Font size:

20 px 24 px 28 px 32 px 40 px 48 px

Font:

Arial TNR Verdana Courier New Comic Monospace

Warna:

Putih Beru Merah Kuning Hijau Hitam

Bayangan:

Tidak Putih Hitam
Membuka lembaran baru, lepaskan, biarkan berlalu. Hari kemarin telah berlalu. Tidak akan datang lagi. Jangan katakan seharusnya melakukan sesuatu. lakukan sesuatu. Menjadi diri yang baru. Lepaskan beban. Hari ini adalah hari baru!
- Steve Maraboli
JagoKata.com