• Robin Sharma Tak ada yang lebih buruk daripada terlambat masuk sekolah, ketika semua orang sudah berada di dalam kelas dan lagu kebangsaan menggelegar di sepanjang lorong. Plus tidak punya bekal makan siang.
    Sumber: The Secret Letters of the Monk Who Sold His Ferrari 2
    Robin Sharma
    Penulis dari Kanada 1964-
    Robin Sharma
    - +
    +5
Robin Sharma - Tak ada yang lebih buruk daripada terlambat masuk sekolah, ketika semua orang sudah berada di dalam kelas dan lagu kebangsaan menggelegar di sepanjang lorong. Plus tidak punya bekal makan siang.
Tak ada yang lebih buruk daripada terlambat masuk sekolah, ketika semua orang sudah berada di dalam kelas dan lagu kebangsaan menggelegar di sepanjang lorong. Plus tidak punya bekal makan siang. dari : Robin Sharma
X
forest black-road hills-sunrise lake-forest plant-drops purple-flower rain-drops river-forest rood-blad rose-black sky-stars straat-stad z-love-children-sun z-love-geliefdes-zon z-love-hands-sun z-love-hands z-love-leaves z-love-parijs z-love-small-hearts z-love-zwanen

Font size:

20 px 24 px 28 px 32 px 40 px 48 px

Font:

Arial TNR Verdana Courier New Comic Monospace

Warna:

Putih Beru Merah Kuning Hijau Hitam

Bayangan:

Tidak Putih Hitam
forest Tak ada yang lebih buruk daripada terlambat masuk sekolah, ketika semua orang sudah berada di dalam kelas dan lagu kebangsaan menggelegar di sepanjang lorong. Plus tidak punya bekal makan siang.
- Robin Sharma JagoKata.com