• Robert Louis Stevenson Ketika saya tumbuh di tanah lelaki saya akan sangat bangga dan hebat. Dan katakan pada cewek dan cowok lain untuk tidak ikut campur dengan mainanku.
    Asli: When I am grown to man's estate I shall be very proud and great. And tell the other girls and boys Not to meddle with my toys.
    Robert Louis Stevenson
    Penulis dan penyair dari Skotlandia 1850-1895
    Robert Louis Stevenson
    - +
     0
...
Robert Louis Stevenson - Ketika saya tumbuh di tanah lelaki saya akan sangat bangga dan hebat. Dan katakan pada cewek dan cowok lain untuk tidak ikut campur dengan mainanku.
Ketika saya tumbuh di tanah lelaki saya akan sangat bangga dan hebat. Dan katakan pada cewek dan cowok lain untuk tidak ikut campur dengan mainanku. dari : Robert Louis Stevenson
X
rood-blad black-road forest hills-sunrise lake-forest plant-drops purple-flower rain-drops river-forest rose-black sky-stars straat-stad z-love-children-sun z-love-geliefdes-zon z-love-hands-sun z-love-hands z-love-leaves z-love-parijs z-love-small-hearts z-love-zwanen

Font size:

20 px 24 px 28 px 32 px 40 px 48 px

Font:

Arial TNR Verdana Courier New Comic Monospace

Warna:

Putih Beru Merah Kuning Hijau Hitam

Bayangan:

Tidak Putih Hitam
rood-blad Ketika saya tumbuh di tanah lelaki saya akan sangat bangga dan hebat. Dan katakan pada cewek dan cowok lain untuk tidak ikut campur dengan mainanku.
- Robert Louis Stevenson JagoKata.com