• Michael Jordan Ketika aku kehilangan motivasi dan perasaan untuk membuktikan sesuatu sebagai pemain basket, itulah waktunya untuk aku pergi dari permainan.
    Asli: When I lose the sense of motivation and the sense to prove something as a basketball player, it’s time for me to move away from the game.
    Michael Jordan
    Pemain bola basket dari Amerika Serikat 1963-
    Michael Jordan
    - +
    +68
Michael Jordan - Ketika aku kehilangan motivasi dan perasaan untuk membuktikan sesuatu sebagai pemain basket, itulah waktunya untuk aku pergi dari permainan.
Ketika aku kehilangan motivasi dan perasaan untuk membuktikan sesuatu sebagai pemain basket, itulah waktunya untuk aku pergi dari permainan. dari : Michael Jordan
X
purple-flower black-road forest hills-sunrise lake-forest plant-drops rain-drops river-forest rood-blad rose-black sky-stars straat-stad z-love-children-sun z-love-geliefdes-zon z-love-hands-sun z-love-hands z-love-leaves z-love-parijs z-love-small-hearts z-love-zwanen

Font size:

20 px 24 px 28 px 32 px 40 px 48 px

Font:

Arial TNR Verdana Courier New Comic Monospace

Warna:

Putih Beru Merah Kuning Hijau Hitam

Bayangan:

Tidak Putih Hitam
purple-flower Ketika aku kehilangan motivasi dan perasaan untuk membuktikan sesuatu sebagai pemain basket, itulah waktunya untuk aku pergi dari permainan.
- Michael Jordan JagoKata.com