• Martin Luther King Tidak ada apapun di dunia ini yang lebih besar dari kebebasan. Perlu membayar; perlu kehilangan pekerjaan untuk; itu layak masuk penjara. Saya lebih suka menjadi orang miskin daripada budak kaya. Saya lebih baik mati dalam kemiskinan dengan keyakinan saya daripada hidup dalam kekayaan yang berlebihan dengan kurangnya rasa hormat pada diri sendiri.
    Asli: There is nothing in all the world greater than freedom. It is worth paying for; it is worth losing a job for; it is worth going to jail for. I would rather be a free pauper than a rich slave. I would rather die in abject poverty with my convictions than live in inordinate riches with the lack of self respect.
    Martin Luther King
    Pendeta dan aktivis HAM dari Amerika Serikat 1929-1968
    Martin Luther King
    - +
    +2
...
Martin Luther King - Tidak ada apapun di dunia ini yang lebih besar dari kebebasan. Perlu membayar; perlu kehilangan pekerjaan untuk; itu layak masuk penjara. Saya lebih suka menjadi orang miskin daripada budak kaya. Saya lebih baik mati dalam kemiskinan dengan keyakinan saya daripada hidup dalam kekayaan yang berlebihan dengan kurangnya rasa hormat pada diri sendiri.
Tidak ada apapun di dunia ini yang lebih besar dari kebebasan. Perlu membayar; perlu kehilangan pekerjaan untuk; itu layak masuk penjara. Saya lebih suka menjadi orang miskin daripada budak kaya. Saya lebih baik mati dalam kemiskinan dengan keyakinan saya daripada hidup dalam kekayaan yang berlebihan dengan kurangnya rasa hormat pada diri sendiri. dari : Martin Luther King
X
river-forest black-road forest hills-sunrise lake-forest plant-drops purple-flower rain-drops rood-blad rose-black sky-stars straat-stad z-love-children-sun z-love-geliefdes-zon z-love-hands-sun z-love-hands z-love-leaves z-love-parijs z-love-small-hearts z-love-zwanen

Font size:

20 px 24 px 28 px 32 px 40 px 48 px

Font:

Arial TNR Verdana Courier New Comic Monospace

Warna:

Putih Beru Merah Kuning Hijau Hitam

Bayangan:

Tidak Putih Hitam
river-forest Tidak ada apapun di dunia ini yang lebih besar dari kebebasan. Perlu membayar; perlu kehilangan pekerjaan untuk; itu layak masuk penjara. Saya lebih suka menjadi orang miskin daripada budak kaya. Saya lebih baik mati dalam kemiskinan dengan keyakinan saya daripada hidup dalam kekayaan yang berlebihan dengan kurangnya rasa hormat pada diri sendiri.
- Martin Luther King JagoKata.com