• Maida Ivana Semua yang ada di sekolah ini membosankan. Sudah belajar di kelas enam jam setiap hari, lalu pelajaran tambahan yang tiada akhirnya, waktu untuk eskul berkurang. Membosankan!
    Sumber: All I (N)ever Wanted 9
    Maida Ivana
    Penulis dari Indonesia
    Maida Ivana
    - +
    +3
...
Maida Ivana - Semua yang ada di sekolah ini membosankan. Sudah belajar di kelas enam jam setiap hari, lalu pelajaran tambahan yang tiada akhirnya, waktu untuk eskul berkurang. Membosankan!
Semua yang ada di sekolah ini membosankan. Sudah belajar di kelas enam jam setiap hari, lalu pelajaran tambahan yang tiada akhirnya, waktu untuk eskul berkurang. Membosankan! dari : Maida Ivana
X
river-forest black-road forest hills-sunrise lake-forest plant-drops purple-flower rain-drops rood-blad rose-black sky-stars straat-stad z-love-children-sun z-love-geliefdes-zon z-love-hands-sun z-love-hands z-love-leaves z-love-parijs z-love-small-hearts z-love-zwanen

Font size:

20 px 24 px 28 px 32 px 40 px 48 px

Font:

Arial TNR Verdana Courier New Comic Monospace

Warna:

Putih Beru Merah Kuning Hijau Hitam

Bayangan:

Tidak Putih Hitam
river-forest Semua yang ada di sekolah ini membosankan. Sudah belajar di kelas enam jam setiap hari, lalu pelajaran tambahan yang tiada akhirnya, waktu untuk eskul berkurang. Membosankan!
- Maida Ivana JagoKata.com