• Thomas Wolfe Tidak ada tontonan di bumi yang lebih menarik daripada seorang wanita cantik yang sedang memasak makan malam untuk seseorang yang dicintainya.
    Asli: There is no spectacle on earth more appealing than that of a beautiful woman in the act of cooking dinner for someone she loves.
    Thomas Wolfe
    Penulis dan wartawan dari Amerika Serikat 1900-1938
    Thomas Wolfe
    - +
    +1
...
Thomas Wolfe - Tidak ada tontonan di bumi yang lebih menarik daripada seorang wanita cantik yang sedang memasak makan malam untuk seseorang yang dicintainya.
Tidak ada tontonan di bumi yang lebih menarik daripada seorang wanita cantik yang sedang memasak makan malam untuk seseorang yang dicintainya. dari : Thomas Wolfe
X
sky-stars black-road forest hills-sunrise lake-forest plant-drops purple-flower rain-drops river-forest rood-blad rose-black straat-stad z-love-children-sun z-love-geliefdes-zon z-love-hands-sun z-love-hands z-love-leaves z-love-parijs z-love-small-hearts z-love-zwanen

Font size:

20 px 24 px 28 px 32 px 40 px 48 px

Font:

Arial TNR Verdana Courier New Comic Monospace

Warna:

Putih Beru Merah Kuning Hijau Hitam

Bayangan:

Tidak Putih Hitam
sky-stars Tidak ada tontonan di bumi yang lebih menarik daripada seorang wanita cantik yang sedang memasak makan malam untuk seseorang yang dicintainya.
- Thomas Wolfe JagoKata.com