• Matthew Arnold Kebudayaan, kemudian, adalah studi tentang kesempurnaan, dan kesempurnaan yang menuntut untuk menjadi sesuatu daripada memiliki sesuatu, dalam kondisi batin dan jiwa, bukan dalam serangkaian keadaan lahiriah.
    Asli: Culture, then, is a study of perfection, and perfection which insists on becoming something rather than in having something, in an inward condition of the mind and spirit, not in an outward set of circumstances.
    Matthew Arnold
    Pengkritik dan penyair dari Britania Raya 1822-1888
    Matthew Arnold
    - +
     0
...
Matthew Arnold - Kebudayaan, kemudian, adalah studi tentang kesempurnaan, dan kesempurnaan yang menuntut untuk menjadi sesuatu daripada memiliki sesuatu, dalam kondisi batin dan jiwa, bukan dalam serangkaian keadaan lahiriah.
Kebudayaan, kemudian, adalah studi tentang kesempurnaan, dan kesempurnaan yang menuntut untuk menjadi sesuatu daripada memiliki sesuatu, dalam kondisi batin dan jiwa, bukan dalam serangkaian keadaan lahiriah. dari : Matthew Arnold
X
hills-sunrise black-road forest lake-forest plant-drops purple-flower rain-drops river-forest rood-blad rose-black sky-stars straat-stad z-love-children-sun z-love-geliefdes-zon z-love-hands-sun z-love-hands z-love-leaves z-love-parijs z-love-small-hearts z-love-zwanen

Font size:

20 px 24 px 28 px 32 px 40 px 48 px

Font:

Arial TNR Verdana Courier New Comic Monospace

Warna:

Putih Beru Merah Kuning Hijau Hitam

Bayangan:

Tidak Putih Hitam
hills-sunrise Kebudayaan, kemudian, adalah studi tentang kesempurnaan, dan kesempurnaan yang menuntut untuk menjadi sesuatu daripada memiliki sesuatu, dalam kondisi batin dan jiwa, bukan dalam serangkaian keadaan lahiriah.
- Matthew Arnold JagoKata.com