• George Eliot Hidup terlalu berharga untuk dihabiskan dalam menenun dan melepaskan kesan palsu ini, dan lebih baik hidup tenang di bawah representasi yang keliru daripada berusaha menghilangkannya dengan proses penulisan surat yang tidak pasti.
    Asli: Life is too precious to be spent in this weaving and unweaving of false impressions, and it is better to live quietly under some degree of misrepresentation than to attempt to remove it by the uncertain process of letter-writing.
    George Eliot
    Penulis (ns. dari Mary Ann Evans) dari Inggris 1819-1880
    George Eliot
    - +
     0
Loading...
George Eliot - Hidup terlalu berharga untuk dihabiskan dalam menenun dan melepaskan kesan palsu ini, dan lebih baik hidup tenang di bawah representasi yang keliru daripada berusaha menghilangkannya dengan proses penulisan surat yang tidak pasti.
Hidup terlalu berharga untuk dihabiskan dalam menenun dan melepaskan kesan palsu ini, dan lebih baik hidup tenang di bawah representasi yang keliru daripada berusaha menghilangkannya dengan proses penulisan surat yang tidak pasti. oleh: George Eliot
X

Font size:

20 px 24 px 28 px 32 px 40 px 48 px

Font:

Arial TNR Verdana Courier New Comic Monospace

Warna:

Putih Beru Merah Kuning Hijau Hitam

Bayangan:

Tidak Putih Hitam
Hidup terlalu berharga untuk dihabiskan dalam menenun dan melepaskan kesan palsu ini, dan lebih baik hidup tenang di bawah representasi yang keliru daripada berusaha menghilangkannya dengan proses penulisan surat yang tidak pasti.
- George Eliot
JagoKata.com