• Charles Maurice de Talleyrand Dia adalah teman yang sangat baik sehingga dia akan membuang semua kenalannya ke dalam air untuk memancing mereka keluar lagi.
    Asli: She is such a good friend that she would throw all her acquaintances into the water for the pleasure of fishing them out again.
    Charles Maurice de Talleyrand
    Negarawan dari Perancis 1754-1838
    Charles Maurice de Talleyrand
    - +
     0
Charles Maurice de Talleyrand - Dia adalah teman yang sangat baik sehingga dia akan membuang semua kenalannya ke dalam air untuk memancing mereka keluar lagi.
Dia adalah teman yang sangat baik sehingga dia akan membuang semua kenalannya ke dalam air untuk memancing mereka keluar lagi. dari : Charles Maurice de Talleyrand
X
sky-stars black-road forest hills-sunrise lake-forest plant-drops purple-flower rain-drops river-forest rood-blad rose-black straat-stad z-love-children-sun z-love-geliefdes-zon z-love-hands-sun z-love-hands z-love-leaves z-love-parijs z-love-small-hearts z-love-zwanen

Font size:

20 px 24 px 28 px 32 px 40 px 48 px

Font:

Arial TNR Verdana Courier New Comic Monospace

Warna:

Putih Beru Merah Kuning Hijau Hitam

Bayangan:

Tidak Putih Hitam
sky-stars Dia adalah teman yang sangat baik sehingga dia akan membuang semua kenalannya ke dalam air untuk memancing mereka keluar lagi.
- Charles Maurice de Talleyrand JagoKata.com