• C. S. Forester Pekerjaan itu menyertai saya ketika saya bangun di pagi hari; itu bersamaku sementara aku makan sarapan di tempat tidur dan membaca koran, sementara aku bercukur dan mandi serta berpakaian.
    Asli: The work is with me when I wake up in the morning; it is with me while I eat my breakfast in bed and run through the newspaper, while I shave and bathe and dress.
    C. S. Forester
    - +
    +1
...
C. S. Forester - Pekerjaan itu menyertai saya ketika saya bangun di pagi hari; itu bersamaku sementara aku makan sarapan di tempat tidur dan membaca koran, sementara aku bercukur dan mandi serta berpakaian.
Pekerjaan itu menyertai saya ketika saya bangun di pagi hari; itu bersamaku sementara aku makan sarapan di tempat tidur dan membaca koran, sementara aku bercukur dan mandi serta berpakaian. dari : C. S. Forester
X
purple-flower black-road forest hills-sunrise lake-forest plant-drops rain-drops river-forest rood-blad rose-black sky-stars straat-stad z-love-children-sun z-love-geliefdes-zon z-love-hands-sun z-love-hands z-love-leaves z-love-parijs z-love-small-hearts z-love-zwanen

Font size:

20 px 24 px 28 px 32 px 40 px 48 px

Font:

Arial TNR Verdana Courier New Comic Monospace

Warna:

Putih Beru Merah Kuning Hijau Hitam

Bayangan:

Tidak Putih Hitam
purple-flower Pekerjaan itu menyertai saya ketika saya bangun di pagi hari; itu bersamaku sementara aku makan sarapan di tempat tidur dan membaca koran, sementara aku bercukur dan mandi serta berpakaian.
- C. S. Forester JagoKata.com