• Barbara de Angelis Cinta adalah kekuatan yang lebih hebat daripada yang lain. Itu tidak terlihat - itu tidak dapat dilihat atau diukur, namun itu cukup kuat untuk mengubah Anda dalam sekejap, dan menawarkan Anda lebih banyak kebahagiaan daripada kepemilikan materi apa pun.
    Asli: Love is a force more formidable than any other. It is invisible - it cannot be seen or measured, yet it is powerful enough to transform you in a moment, and offer you more joy than any material possession could.
    Barbara de Angelis
    - +
    +1
Loading...
Barbara de Angelis - Cinta adalah kekuatan yang lebih hebat daripada yang lain. Itu tidak terlihat - itu tidak dapat dilihat atau diukur, namun itu cukup kuat untuk mengubah Anda dalam sekejap, dan menawarkan Anda lebih banyak kebahagiaan daripada kepemilikan materi apa pun.
Cinta adalah kekuatan yang lebih hebat daripada yang lain. Itu tidak terlihat - itu tidak dapat dilihat atau diukur, namun itu cukup kuat untuk mengubah Anda dalam sekejap, dan menawarkan Anda lebih banyak kebahagiaan daripada kepemilikan materi apa pun. oleh: Barbara de Angelis
X

Font size:

20 px 24 px 28 px 32 px 40 px 48 px

Font:

Arial TNR Verdana Courier New Comic Monospace

Warna:

Putih Beru Merah Kuning Hijau Hitam

Bayangan:

Tidak Putih Hitam
Cinta adalah kekuatan yang lebih hebat daripada yang lain. Itu tidak terlihat - itu tidak dapat dilihat atau diukur, namun itu cukup kuat untuk mengubah Anda dalam sekejap, dan menawarkan Anda lebih banyak kebahagiaan daripada kepemilikan materi apa pun.
- Barbara de Angelis
JagoKata.com