• Anna Quindlen nilah teori domino yang sesungguhnya - lelaki gay ke lelaki gay, lelaki biseksual ke perempuan normal, ibu pecandu ke bayi yang baru lahir, mereka semua jatuh dan suatu hari nanti akan datang kepada Anda.
    Asli: Here is the real domino theory - gay man to gay man, bisexual man to straight woman, addict mother to newborn baby, they all fall down and someday it will come to you.
    Anna Quindlen
    Penulis dari Amerika 1953 -
    Anna Quindlen
    - +
    +8
...
Anna Quindlen - nilah teori domino yang sesungguhnya - lelaki gay ke lelaki gay, lelaki biseksual ke perempuan normal, ibu pecandu ke bayi yang baru lahir, mereka semua jatuh dan suatu hari nanti akan datang kepada Anda.
nilah teori domino yang sesungguhnya - lelaki gay ke lelaki gay, lelaki biseksual ke perempuan normal, ibu pecandu ke bayi yang baru lahir, mereka semua jatuh dan suatu hari nanti akan datang kepada Anda. dari : Anna Quindlen
X
black-road forest hills-sunrise lake-forest plant-drops purple-flower rain-drops river-forest rood-blad rose-black sky-stars straat-stad z-love-children-sun z-love-geliefdes-zon z-love-hands-sun z-love-hands z-love-leaves z-love-parijs z-love-small-hearts z-love-zwanen

Font size:

20 px 24 px 28 px 32 px 40 px 48 px

Font:

Arial TNR Verdana Courier New Comic Monospace

Warna:

Putih Beru Merah Kuning Hijau Hitam

Bayangan:

Tidak Putih Hitam
black-road nilah teori domino yang sesungguhnya - lelaki gay ke lelaki gay, lelaki biseksual ke perempuan normal, ibu pecandu ke bayi yang baru lahir, mereka semua jatuh dan suatu hari nanti akan datang kepada Anda.
- Anna Quindlen JagoKata.com