• Anna Julia Cooper Jika aturan kebanggaan rakyat kita tidak membiakkan pria dan wanita yang lebih mulia daripada yang telah dilakukan oleh monarki, itu pasti dan pasti akan memberi tempat pada sesuatu yang lebih baik.
    Asli: If our vaunted rule of the people does not breed nobler men and women than monarchies have done it must and will inevitably give place to something better.
    Anna Julia Cooper
    - +
    -1
Loading...
Anna Julia Cooper - Jika aturan kebanggaan rakyat kita tidak membiakkan pria dan wanita yang lebih mulia daripada yang telah dilakukan oleh monarki, itu pasti dan pasti akan memberi tempat pada sesuatu yang lebih baik.
Jika aturan kebanggaan rakyat kita tidak membiakkan pria dan wanita yang lebih mulia daripada yang telah dilakukan oleh monarki, itu pasti dan pasti akan memberi tempat pada sesuatu yang lebih baik. oleh: Anna Julia Cooper
X

Font size:

20 px 24 px 28 px 32 px 40 px 48 px

Font:

Arial TNR Verdana Courier New Comic Monospace

Warna:

Putih Beru Merah Kuning Hijau Hitam

Bayangan:

Tidak Putih Hitam
Jika aturan kebanggaan rakyat kita tidak membiakkan pria dan wanita yang lebih mulia daripada yang telah dilakukan oleh monarki, itu pasti dan pasti akan memberi tempat pada sesuatu yang lebih baik.
- Anna Julia Cooper
JagoKata.com