• Anais Nin Jika kita semua bertindak serempak seperti saya bertindak secara individu tidak akan ada perang dan kemiskinan. Saya telah membuat diri saya secara pribadi bertanggung jawab atas nasib setiap manusia yang telah menghampiri saya.
    Asli: If all of us acted in unison as I act individually there would be no wars and no poverty. I have made myself personally responsible for the fate of every human being who has come my way.
    Anais Nin
    Penulis dan penari dari Perancis / Amerika Serikat 1914-1977
    Anais Nin
    - +
     0
Loading...
Anais Nin - Jika kita semua bertindak serempak seperti saya bertindak secara individu tidak akan ada perang dan kemiskinan. Saya telah membuat diri saya secara pribadi bertanggung jawab atas nasib setiap manusia yang telah menghampiri saya.
Jika kita semua bertindak serempak seperti saya bertindak secara individu tidak akan ada perang dan kemiskinan. Saya telah membuat diri saya secara pribadi bertanggung jawab atas nasib setiap manusia yang telah menghampiri saya. oleh: Anais Nin
X

Font size:

20 px 24 px 28 px 32 px 40 px 48 px

Font:

Arial TNR Verdana Courier New Comic Monospace

Warna:

Putih Beru Merah Kuning Hijau Hitam

Bayangan:

Tidak Putih Hitam
Jika kita semua bertindak serempak seperti saya bertindak secara individu tidak akan ada perang dan kemiskinan. Saya telah membuat diri saya secara pribadi bertanggung jawab atas nasib setiap manusia yang telah menghampiri saya.
- Anais Nin
JagoKata.com